Бүтээлийн нэр
Монгол Улсын Их Сургууль дахь академик харассментын өнөөгийн байдал, шийдвэрлэх арга зам
Хэлбэр
Судалгааны тайлан
Салбар
Хуульчийн ёс зүй, Эрх зүйн боловсрол
Бүтээлийн товч
Сургалт, судалгааны эрүүл орчныг бүрдүүлэхэд багшийн ёс зүйн хэм хэмжээг сайжруулж, түүний нэгээхэн хэсэг болох академик харассмент (academic harassment)-аас урьдчилан сэргийлэх, таслан зогсоох асуудал томоохон байр суурийг эзэлдэг. Учир нь академик харассмент нь багш, оюутны суралцах, судалгааны ажил хийх боломжийг булаах, сургалт, судалгааны хөгжлийг зогсоох үр дагаварыг үүсгэдэг.
Азийн шилдэг их сургуулиудын туршлагаас үзэхэд академик харассментын асуудалд анхаарал хандуулж, түүнээс урьдчилан сэргийлэх, таслан зогсоох арга хэмжээг олноор хэрэгжүүлдэг байна. Харин МУИС нь тус сургуулийн сургалт, судалгааны үйл ажиллагаан дахь академик харассментын асуудалд төдийлэн анхаарал хандуулаагүй байгаа нь анхаарал татаж байна.
Түлхүүр үг
академик харассмент, багшийн ёс зүй, академик харассментын төрөл, Монггол Улсын Их Сургууль, Японы их дээд сургуулиуд
Бичигдсэн огноо
2020/03.30
Хуудсын тоо
28
Хэл
Монгол
Байршуулсан огноо
2021-07-02
Товч мэдээлэл үзсэн
2830
Бүрэн эхээр нь үзсэн
139
Эшлэлийн тоо
53
Энэ бүтээлийг эшлэх загвар
Г.Давааням, Монгол Улсын Их Сургууль дахь академик харассментын өнөөгийн байдал, шийдвэрлэх арга зам, (2020)
Цуглуулганд нэмэх
Бүтээлийг цуглуулгандaa нэмэхийн тулд нэвтэрсэн байх шаардлагатай.
Бүртгэлтэй бол нэвтрэх | Бүртгэлгүй бол бүртгүүлэх